Fraktpolicy
På grunn av COVID-19-pandemien står vi for øyeblikket overfor en liten forsinkelse med å sende ordrer. Vi setter pris på forståelsen din.Standard frakt: 10-25 dager
Vi legger inn bestillinger mellom mandag og fredag. Bestillinger behandles innen 3-5 virkedager etter bestilling. Leveringstid er 10 til 25 dager. Vær oppmerksom på at vi ikke behandler bestillinger i helgene.
Frakt
Bestillingspris: 0kr-499kr, frakt 49kr
Bestillingspris: Gratis frakt over 500 kr
Forsikre deg om at all leveringsinformasjon er riktig. Hvis det er feil og / eller manglende informasjon, kan du bli bedt om å kontakte oss for å oppdatere leveringsinformasjonen, noe som kan føre til forsinkelser i ordreleveransen. Forsinkelser kan også oppstå som følge av fortolling.
Bestillingen din blir levert til deg av en lokal kurer(Norway Post).
Fyll ut adressen din med alle detaljer, ellers blir pakken du sender, returnert til oss.
Hvordan bestiller jeg?
Å handle på solsike er veldig enkelt. Følg trinnene nedenfor:
1. Velg ønsket kategori (kvinner, menn, barn osv.) Og hvilken type produkt du ønsker (klær, vesker, hus osv.).
2. Se produktet du er interessert i, og klikk på bildene for å kunne se alle detaljer. Også på produktsiden vil du kunne se tabellen med størrelser (med verdier i centimeter), tilgjengelige farger, detaljer om materialene og tilhørende pris.
3. Etter å ha valgt riktig farge og størrelse, legg til ønsket produkt i handlekurven. Herfra kan du fortsette å handle eller gå til bestillingsprosessen (kassen).
4. Velg en leveringsmetode
5. Velg betalingsmåte
6. Bekreft bestillingen
Kort tid etter at du har fullført bestillingen, vil du motta en bekreftelses-e-post. Sjekk også Spam-mappen.
Når returnerer produktene som ikke er på lager?
Hvis et produkt ikke er på lager, prøver vi å kontakte leverandøren for å løse dette problemet. Hvis produktet ikke lenger kan bringes, vil det bli fjernet fra nettstedet.
Vil jeg motta det samme produktet som det på bildene?
Ja, bortsett fra for håndlagde produkter, der små forskjeller kan forekomme i sluttproduktet.
Hvordan kan jeg forsikre meg om at jeg har lagt inn bestillingen?
Etter at du har lagt inn bestillingen, vil du motta en bekreftelse hvis du skrev inn e-postadressen riktig. Hvis du ikke mottar denne e-posten, kan du kontakte kundeserviceavdelingen på cs@solsike.no
Kan jeg ta produkter ut av kurven?
Ja. Du kan slette ethvert produkt som er lagt til i handlekurven, så lenge du ikke har fullført bestillingen.
Avbestilling
Vi godtar kansellering av ordre før produktet sendes eller produseres. Hvis bestillingen kanselleres, får du full refusjon. Vi kan ikke kansellere bestillingen hvis produktet allerede er sendt ut.
Returnér pakken (dersom aktuelt)
Vi aksepterer retur av produkter. Kunder har rett til å søke om retur innen 14 dager etter levering av produktet. For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen. For å fullføre returen krever vi en kvittering eller kjøpsbevis. Spør vår kundeservice for å sikre at du sender pakken til riktig adresse.
Alle produkter kommer med en GRATIS erstatnings-/ tilbakebetalingsgaranti i 30 dager fra kjøpsdatoen.
Kun varer som kommer i fysisk skadet tilstand, mangler deler eller tilbehør, er defekte eller vesentlig forskjellig fra produktbeskrivelsen kan vurderes for tilbakebetaling.
For å kvalifiseres for retur må varen være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være forsvarlig pakket. Hvis det er skader ved returforsendelse, godtar kjøperen å bære kostnadene.
Hvis kjøpet ditt ikke samsvarer med beskrivelsen eller hvis varen er defekt, vennligst kontakt oss innen 48 timer etter at du har mottatt bestillingen din–vi vil gjøre vårt beste for å både løse problemet og sikre at du ikke må vente. Hvis du mottok feil vare, vennligst kontakt oss innen 48 timer etter levering. Vi sørger for levering av riktig vare.
For defekte eller produkter med skader, vennligst ta bilder eller videoer og send oss en e-post til cs@solsike.no–vi vil erstatte eller tilbakebetale kjøpet ditt etter bekreftelse.
MERK: Denne policyen dekker ikke utilsiktet skade, vannskade eller feil bruk av det kjøpte produktet.
Hvilke betalingsmåter er tilgjengelige?
For øyeblikket tilbyr vi følgende betalingsmåter: Paypal,Klarna,VISA,Master Card,Maestro,American Express,VISA(Electron),Diners Club & Discover
I hvilke land transporterer vi?
Vi leverer hele Norge.
Hvor kan leveringer gjøres?
Bestillinger sendes til adressen du har bedt om (hjemme eller på jobben).
Hvor lang tid tar det før bestillingen ankommer?
Bestillinger leveres innen 10 - 25 virkedager. Bestillingstid er 3-5 dager.